Top

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen - FAQ



V - Zijn de aluminium artikelen echt aluminium of is het een legering?
A - Alle op onze website getoonde aluminium produkten zijn een legering T6063 ook wel bekend onder "Polished T6063 Alloy"

V - Zijn de RVS artikelen echt roestvrij staal?
A - Onze RVS produkten zijn van echt RVS, ook bekend als "Polished T304 Stainless Steel"

V - Zijn alle prijzen op de website incl. BTW ?
A - Ja, alle prijzen zijn incl. 21% BTW

V - Wat zijn de verzendkosten?
A - De verzendkosten, in Nederland zijn tot 10kg € 7,50 en van 10 tot 30kg € 14,00. Voor buitenland gelden andere tarieven. De verzendkosten worden tijdens het bestellen al weergegeven.

V - Waarom heeft u perse mijn telefoonnummer nodig?
A - Het komt geregeld voor dat klanten een typefout maken en zo een verkeerd adres opgeven. Ook als wij u niet per email kunnen bereiken, doen wij bij wijze van uitzondering u proberen te bereiken via het opgegeven telefoonummer. Wij delen zowel uw ingevulde gegevens als uw telefoonnummer nimmer aan andere partijen, anders dan wij nodig hebben voor de verzending van uw bestelling. Bijvoorbeeld DHL accepteert geen zending zonder een geldig telefoonnummer. Als u niet thuis bent, zullen ze u een sms versturen dat ze langs zijn geweest. U kunt of een mobiel of een vast telefoonummer opgeven.

V - Ik heb een bestelling gedaan, maar heb nog steeds niets ontvangen?
A - Dat kan diverse oorzaken hebben. Normaliter versturen wij binnen 5 dagen. Echter, als u uw gegevens niet juist heeft ingevuld, en wij kunnen u op een 1 of andere manier niet bereiken, dan staat u order op hold, en zal pas verwerkt worden als uw gegevens kloppen.

V - Als ik iets speciaals zoek, kan ik dan met jullie contact opnemen?
A - Ja, dat is mogelijk, liefst per email, en zo goed als mogelijk geformuleerd. Eventueel aangevuld met een URL of een foto. Hoe meer informatie wij krijgen, des te makkelijker is het om te bestellen, indien mogelijk.

V - Is het veilig om op jullie website mijn gegevens achter te laten?
A - Ja, het is volkomen veilig, alles gaat via een beveiligde verbinding, en uw gegevens worden in dat geval versleuteld verzonden, en dus niet "afluisterbaar".

V - Ik heb wat besteld, en kom er achter dat ik wat vergeten ben, kan ik dan nog contact opnemen, en vragen of dat bij mijn eerdere bestelling toegevoegd kan worden?
A - Dat is mogelijk, tot 5 minuten nadat u uw order heeft betaald. Door een geautomatiseerd systeem wordt uw order na 5 minuten intern verwerkt, en daarna kan er niets meer toegevoegd worden. U dient dan een nieuwe bestelling te maken.

V - Ik heb wat besteld, maar ik bedenk mij later dat ik er toch vanaf ziet, wat moet ik doen?
A - Uw order wordt bijna realtime verwerkt, dat betekent dat 5 minuten nadat u uw bestelling heeft gedaan, uw order in gang wordt gezet. Uiteraard kunt u uw order annuleren, maar u kunt hem toch nog toegestuurd krijgen. Door de bestelling gewoon aan te nemen, en retour te sturen, krijgt u uw kosten van de geannuleerde bestelling retour + de retourzending terug. Het is tot nu toe nog niet voorgekomen.